Popis činnosti :
Profesionální výměny náplní automatických převodovek...Diagnostika všech vozů Mercedes...
Produkty a služby :
diagnostikujeme všechny vozy Mercedes-Benz...
PODPORA VOZIDEL:
*Osobní vozy*
A-třída
B-třída
C-třída / CLK / CLA
E-třída / CLS
S-třída / CL
SL-třída / SLR / SLK
M-třída
R-třída
V-třída
G-třída / GL-třída / GLK-třída /GLAtřída
SMART
*Užitkové vozy*
SPRINTER,VANEO,VARIO,VITO,VIVANO,CITAN
*Autobusy*
TRAVEGO,INTOURO,INTEGRO,CITARO,CAPACITY,CONEC TO,TOURISMO,SETRA,CITO,TOURO,MULTEGO,COBUS a další
*Nákladní vozy*
ACTROS,ATEGO,AXOR,ECONIC,UNIMOG,ECONIC
Proč měnit?
Pokud chceme převodovce zachovat co nejdéle správnou funkci, náplň prostě měnit musíme. Už z toho důvodu, že je na kvalitu a čistotu oleje citlivější než nejmodernější motory. Specializované servisy tvrdí, že až 80 procent závad na automatech vzniká právě z důvodu znehodnocené olejové náplně převodovky. Převodovka s tzv. „celoživotní“ náplní může klidně fungovat i ve čtvrt milionu kilometrů, ovšem třeba už od poloviny této hranice na sobě zbytečně páchá škody, kterým by se včasnou výměnou náplně dalo předejít. I když se zdá olej od pohledu ještě čistý, časem se z něj vytrácejí původní ochranné a konzervační vlastnosti, potřebné pro správnou funkci těsnění a gufer v převodovce.
PODPORA VOZIDEL:
*Osobní vozy*
A-třída
B-třída
C-třída / CLK / CLA
E-třída / CLS
S-třída / CL
SL-třída / SLR / SLK
M-třída
R-třída
V-třída
G-třída / GL-třída / GLK-třída /GLAtřída
SMART
*Užitkové vozy*
SPRINTER,VANEO,VARIO,VITO,VIVANO,CITAN
*Autobusy*
TRAVEGO,INTOURO,INTEGRO,CITARO,CAPACITY,CONEC TO,TOURISMO,SETRA,CITO,TOURO,MULTEGO,COBUS a další
*Nákladní vozy*
ACTROS,ATEGO,AXOR,ECONIC,UNIMOG,ECONIC
Proč měnit?
Pokud chceme převodovce zachovat co nejdéle správnou funkci, náplň prostě měnit musíme. Už z toho důvodu, že je na kvalitu a čistotu oleje citlivější než nejmodernější motory. Specializované servisy tvrdí, že až 80 procent závad na automatech vzniká právě z důvodu znehodnocené olejové náplně převodovky. Převodovka s tzv. „celoživotní“ náplní může klidně fungovat i ve čtvrt milionu kilometrů, ovšem třeba už od poloviny této hranice na sobě zbytečně páchá škody, kterým by se včasnou výměnou náplně dalo předejít. I když se zdá olej od pohledu ještě čistý, časem se z něj vytrácejí původní ochranné a konzervační vlastnosti, potřebné pro správnou funkci těsnění a gufer v převodovce.